Bezoek aan het Customer Experience Center

Op vrijdag 1 maart 2024 brachten ca. 200 leden van onze vereniging een bezoek aan het CEC, het Customer Experience Center.
Bij binnenkomst werd hun de jas afgenomen door lieftallige dames, die deze jassen ophingen in de daarvoor bestemde rekken.foto-1.jpg

Elke bezoeker kreeg vervolgens een soort routekaartje dat tevens diende om de grote groep van 200 bezoekers te verdelen in groepen van ca. 30 personen.
Angela Geelen, lid van de organisatie, nam vervolgens het woord, heette het gezelschap van harte welkom en legde uit wat de bedoeling was van het routekaartje.

In het CEC zijn een vijftal productgroepen opgesteld, de groep Arizona, en de groepen CTS, iX, TDS en Colorado. Bij elke productgroep kregen de bezoekers gedurende tien minuten, door deskundigen van Canon CCP, uitleg over hetgeen er tentoongesteld stond, al werkend of stil.

Ook de koffie, thee en vlaai waren niet vergeten. Om daarvan te genieten en tevens even te pauzeren, kreeg elke groep 20 minuten de tijd.

Het was een leerzame middag en men had als pensionado's elkaar weer eens ontmoet.

De foto's van dit bezoek aan het CEC vindt u op de volgende pagina: